Publicerat April 27, 201015 yr Om det är värt pengarna beror ju på hur mycket du betalat. Det varierar en del mellan handlarna så det kan löna sig att kika runt ordentligt. Själv har jag en Z6i 1-6 som jag är jäkligt näjd med. Dock har jag funderat på om inte 1,7-10 är bättre. Jag skruvar nästan alldrig ner förstoringen till mindre än 2-2,5 ggr. MVH / Johan
Publicerat April 27, 201015 yr Författare Beställt och klart nu blir det bara ett vrid på drillingen så är allt komplett......likaså plånboken....
Publicerat April 29, 201015 yr Författare Jo, lite skummögd blir man med åren.....tror ni man kan fixa ett vridmontage på revolvern? För med de pengar man lagt ut måste den nyttjas till allt innan det bär sig....iof har jag hört att skinnpriserna är på väg uppåt.
Publicerat April 30, 201015 yr Jag har ett z6 2-12x50 och kan säga att det är värt pengarna ,den största nackdelen med dessa sikten är väl att när du ska köpa sikte nr2 så kommer du inte att titta på nåt annat sikte som har mindre synfält så då blir det genast dyrare köpte ett leupold men såldes ganska snabbt för att jag blivit för bortskämd med swarren,kändes som man tittade igenom en toarulle i jämförelse.
Publicerat Maj 5, 201015 yr Författare "kändes som man tittade igenom en toarulle i jämförelse." Ändå är det inget skitsikte ...........
Publicerat Maj 5, 201015 yr "kändes som man tittade igenom en toarulle i jämförelse."Ändå är det inget skitsikte ........... För de pris som de högre serierna av Leupold betingar är de faktiskt skit, extremt lågt value for money värde. Det finns en hel uppsjö med mer moderna, bättre och eller billigare sikten som är likvärdiga i pris eller prestanda. /CHristian