Publicerat April 27, 201016 yr Hej alla glada. Vem är cgo undrar ni kanske eftersom ni klicka in hit. Jo en glad Hälsing i exil, bor nu i Gävle. Född och uppvuxen i de stora Hälsingeskogarna med jakt och fiske hela året. Dock kom flytt upp till norrbotten och trots läget så kom jakten och fisket åt sidan åt studier och kringresande i arbeten. Skaffade vapen detta år 2010 och ska utveckla jakten nu på egna ben är det tänkt. Har inföskaffat mig i nuläget en varberger 757 30-06 och en Beretta s686 special. Vart jag jagar? inget i nuläget utan jagar mark och kan gästjaga med min far med dagkort i kring Edsbyn i Hälsingland. snabbfakta ålder 26 bor Gävle härstamning. alfta hälsingland bott tidigare: jokkmokk, lule intressen: Fordon, jakt, fiske, nyfiken i en strut i det mesta. yrke: Stationstekniker inom energibranchen lite om mig Väl mött på forumet jo vill någon adda msn skicka pm för kontakt uppgifter