Publicerat April 28, 201015 yr Äntligen fick jag min en bäver Satt ute med en kompis och klockan 8 kom den simmandes och gick upp för att gnaga lite men där tog det stopp:) Sköt den men 6,5 och lapua kula
Publicerat April 28, 201015 yr Grattis, lyfta med båda armarna, lite tyngd i den där bävern antar jag? /Christian
Publicerat April 28, 201015 yr Stort grattis! Själv bommade jag på åretsförsta i mondags... Ska göra ett nytt försök ikväll om det inte blir ett väderomslag... MVH
Publicerat April 28, 201015 yr Grattis! Skall försöka mig på en bäver också innan den 15:e, men det ser ganska grått ut... Om inte annat får jag väl skjuta bäver nästa säsong istället.
Publicerat April 28, 201015 yr Författare Grattis,lyfta med båda armarna, lite tyngd i den där bävern antar jag? /Christian Njaa lite klen i armarna också men den vägde nästan 20 kilo
Publicerat April 28, 201015 yr Författare Grattis, ser ut som en kalasfin bäverå tack det har alltid vart bäver där men det var andra gången jag jagade bäver. såg en till lite senare men fick inte något skottläge så man får dra sig ut igen snart