Publicerat April 29, 201016 yr Vad för sikten ska man kika på ifall man vill byta dom öppna riktmedlen på en Husqvarna 640 mot några som man ser bra i även i motljus? Dom kan nog vara ganska grova då skotten troligtvis aldrig kommer gå på längre avstånd än 50 meter. Vad har ni och är ni nöjda med de ni har?
Publicerat April 29, 201016 yr williams firesight med fiberoptiskt korn. välj mellanstorlek på kornstaven så lyser det bättre än den minsta. recknagel har en del bra så kolla dem med.
Publicerat April 29, 201016 yr Författare williams firesight med fiberoptiskt korn. välj mellanstorlek på kornstaven så lyser det bättre än den minsta. recknagel har en del bra så kolla dem med. Har du någon bild på williams firesight's som du skriver om?
Publicerat April 29, 201016 yr Har du någon bild på williams firesight's som du skriver om? kolla midway, dom har alla där, det finns även fler typer och fabrikanter under universal gunparts
Publicerat April 30, 201016 yr Jag har monterat kornfot och siktbladsfot från recknagel på min, sen har jag genombrutet siktblad och ett vitt pärlkorn funkar bra tycker jag. Fördelen med foten till siktbladet är att man får upp siktbladet lite och då stör inte baserna till kikarmontaget om du har ett sådant. Kolla här så har du lite att välja på: http://www.recknagel.de/en/catalogue-6.html
Publicerat November 13, 201312 yr Är sugen på williams firesight till min hva 640 också. Men eftersom jag ska kapa pipan undrar jag hur williams siktena fästes på pipan? lim, lödning eller skruvning?