Publicerat Januari 3, 200620 yr Verkar ju vara ett gott gäng här som använder denna kaliber till toppjakten så jag undrar vad ni använder för ammo till detta ändamål? Själv fick jag bara tag i Normas fmj, 5,2 gram när jag var och handlade före jul och den verkar ju funka bra precisionsmässigt i min bössa iaf men den va ju dyr så det räckte!! Vilka alternativ är vettiga tycker ni?
Publicerat Januari 3, 200620 yr Ja att Sako laddar .243 har även jag sett men Lapuas patroner har jag missat! ??? Vad heter dom? Hittar inte kalibern på deras hemsida!
Publicerat Januari 3, 200620 yr Jo nu hittade jag den!!! 8) Fanns fler tabeller att titta i än jag visste om...
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.