Publicerat Maj 5, 201016 yr Hej blev precis klar med jägarexamen,men nu tänkte jag köpa ett vapen (hagel)till o börja med kan någon rekommendera en bra bösse
Publicerat Maj 5, 201016 yr Hejblev precis klar med jägarexamen,men nu tänkte jag köpa ett vapen (hagel)till o börja med kan någon rekommendera en bra bösse För att en hagel ska bli bra måste den passa så åk till en handlare som hjälper dig välja ut ett vapen.
Publicerat Maj 5, 201016 yr Har du funderat på vad du vill ha för typ av hagelbössa? Sida/sida, bock, pumphagel eller halvautomat är väl dom vanligast förekommande bössorna.
Publicerat Maj 5, 201016 yr En Flodman eller kanske en Fabbri... . Nä skämt åsido, det är klart du skall ha en Browning...eller en Beretta
Publicerat Maj 5, 201016 yr Författare För tio loppor får man en riktigt fin Beretta på blocket. Jag får tacka så hemst mycket svaret så du tycker att en Beretta ska man ha
Publicerat Maj 5, 201016 yr En beretta är bland det bättre du kan ha Kolla på berettas 686 or det är mycket för pengarna.... MVH