Publicerat Maj 6, 201016 yr Ja, som ämnestiteln anger så önskar jag alltså spela in då jag jagar(står på pass). Är det möjligen någon som vet ifall det finns minikameror som man kan fästa t ex i kepsen eller på annat sätt? Det är ju inte särskilt kul att bara sätta upp en kamera med stativ då man aldrig vet var djuret kommer, men med en kamera på kroppen så får man med allt.
Publicerat Maj 6, 201016 yr Ja, som ämnestiteln anger så önskar jag alltså spela in då jag jagar(står på pass). Är det möjligen någon som vet ifall det finns minikameror som man kan fästa t ex i kepsen eller på annat sätt? Det är ju inte särskilt kul att bara sätta upp en kamera med stativ då man aldrig vet var djuret kommer, men med en kamera på kroppen så får man med allt. Jag vet att jag har tittat på det nånstans men kommer inte ihåg vart Men det här kanske är något? http://www.blocket.se/dalarna/Kamerafaste_...m?ca=19&w=3 kanske blir lite ostadigt men med en bra kamera med "stabilator" lr va de nu heter i så ska det nog gå rätt bra
Publicerat Maj 6, 201016 yr Jag vet att det finns för Martin Falklind har fiskat marlin från kanot och då hade dom kamera på kepsen Vet dock inte mer
Publicerat Maj 6, 201016 yr Hjälm Kamera till mc borde funka kanon. Saxat från annat forum. Hjälmkamera SWE - www.sportkamera.se SWE - www.w-motoracing.se SWE - www.cambike.nu/ USA - www.viosport.com/ USA - www.helmetcamera.com/ ENG - www.rfconcepts.co.uk Mvh Stefan
Publicerat Maj 6, 201016 yr Kanske denna............. http://www.netonnet.se/art/foto/shootshare...am/112818.5068/
Publicerat Maj 6, 201016 yr I nyaste normarkstidningen finns det en speciell jaktkamera som man sätter fast på pipan...
Publicerat Maj 6, 201016 yr www.cyberphoto.se Videokameror -> Video tillbehör -> Hjälmkamera... det kanske är något?
Publicerat Maj 6, 201016 yr Vem har en hjälm på sig när dem jagar? Här är kameran, om du bläddrar ner lite på sidan.
Publicerat Maj 6, 201016 yr Ja, som ämnestiteln anger så önskar jag alltså spela in då jag jagar(står på pass). Är det möjligen någon som vet ifall det finns minikameror som man kan fästa t ex i kepsen eller på annat sätt? Det är ju inte särskilt kul att bara sätta upp en kamera med stativ då man aldrig vet var djuret kommer, men med en kamera på kroppen så får man med allt. Ta med extra batterier och be till gud att hundföraren/na har en effektiv morkullehund (läs vaktel) med. Då brukar det i alla fall hända något vid passen.
Publicerat Maj 7, 201016 yr Vem har en hjälm på sig när dem jagar? rolleyes.gif laugh.gif tongue.gif Jag brukar ha det så att jag inte får kockosnötter i huvudet...
Publicerat Maj 11, 201016 yr Jag brukar ha det så att jag inte får kockosnötter i huvudet... Jo.. Vissa har ju foliehattar på sig också... Dock tror jag att den kameran jag länkat till kommer att fungera bra i höst.
Publicerat Maj 11, 201016 yr tror dom satt ett rätt saftigt pris på den kameran 5995kr för att vara exakt. finns samma kamera över pölen fast då heter den burris istället den kanske man får billigare Jo.. Vissa har ju foliehattar på sig också... Dock tror jag att den kameran jag länkat till kommer att fungera bra i höst.
Publicerat Maj 13, 201016 yr tror dom satt ett rätt saftigt pris på den kameran 5995kr för att vara exakt. finns samma kamera över pölen fast då heter den burris istället den kanske man får billigare Finns även att köpa på annan sajt om man bara googlar "adko shotcam" 399 Euro
Publicerat Maj 13, 201016 yr Vem har en hjälm på sig när dem jagar? Här är kameran, om du bläddrar ner lite på sidan. Med det priset som den kostar så ska den vara väldigt bra. http://www2.normark.se/public/Servlet?acti...e=newlayout.jsp Sök efter "shot cam" bland produkterna sedan så får ni fram en länk.