Publicerat Maj 6, 201016 yr Har en liten fundering på en Beretta bock. Kan jag få fram vilken modell det är på den via vapen nr? licensen utskriven 1973-04-10 samt att det är fast borrning. Sedan stod det något i stil med Sauer eller soul tillsammans med beretta på undersidan av lådan Mvh Stefan
Publicerat Maj 6, 201016 yr Författare Det står inte SO10 eller nånting i den stilen då? Nej det tror jag inte det stod. har för mig att det var sauer eller soul det stod. Kan även tillägga att förstockens lås var lite annorlunda, det var inte ett sådant som man skjuter fram eller bak utan man som "rullade" det, men med samma funktion som vanligt haklås. Mvh Stefan
Publicerat Maj 6, 201016 yr Författare är det vanlig avtryckare?? japp det var det. enkel avtryckare och pipväljare. Den är hos polisen så jag kan inte kolla närmare den igen. Kan man få redan på modell genom vapen nr? (har nämligen licensen framför mig) Mvh Stefan