Publicerat Maj 7, 201016 yr Jag håller på o ta fram en snö camo huva då jag inte hittat non på marknaden som jag tycker är riktigt bra detta är bara en prototyp då jag mixtrar lite med olika tyg men när den är klar så ska den skifta i vitt o grått så man smälter in i snölandskapet o är det några som är intresserade o köpa en huva så med material o arbete så tänkte jag ett pris runt 200kr Mvh.
Publicerat Maj 7, 201016 yr Fin Flex, men nu blev jag sugen på mjukglass av någon oförklarlig anledning. Ett bra intiativ detta, då jag anser att just huvorna är lite styvmoderligt behandlade i inom camo sfären. /Christian
Publicerat Maj 7, 201016 yr Författare Fin Flex,men nu blev jag sugen på mjukglass av någon oförklarlig anledning. Ett bra intiativ detta, då jag anser att just huvorna är lite styvmoderligt behandlade i inom camo sfären. /Christian Tackar Christian Ja jag har inte hittat non bra huva som jag varit nöjd med men när den här är klar så blir det nog perfekt Mvh.
Publicerat Maj 7, 201016 yr Ser jäkligt intressant ut, hur har du kommit fram till just detta utseende? /Fredrik
Publicerat Maj 7, 201016 yr Författare Ser jäkligt intressant ut, hur har du kommit fram till just detta utseende?/Fredrik Den Norske filmaren som va med Lindrot hade en sån huva. Mvh.
Publicerat Maj 7, 201016 yr Ok har inte sett den innan,var nyfiken på vilka erfarenheter som lett fram som lett fram till just detta utseende på huvan /Fredrik