Publicerat Maj 7, 201016 yr som rubriken lyder så söker jag så mkt info som jag bara kan finna om ruger 10/22. forum från usa är oxå jäkligt trevliga o läsa på om ni har några såna. sidor som innehåller personliga åsikter, äventyr men rugern typ jakt/banskytte samt rena faktasidor uppskattas mkt. har sökt på google men hittar ingen sida som jag är nöjd med men sen ska de villigt erkännas att jag o google går lika bra ihop som fiskpinnar o vin ( om nu någon gillar den kombon så ja vad ska man säga då )
Publicerat Maj 7, 201016 yr Författare den hade jag helt missat konstigt nog tackar. där fanns de en hel del skoj!!
Publicerat Maj 7, 201016 yr På Svenska hittar du nog en riktig höjdare på Airgun.se Där finns Sveriges bästa 10/22 area. http://www.airgun.se/air/viewforum.php?f=78
Publicerat Maj 8, 201016 yr Författare tackar för de tipset. har varit där inne förut o läst om 22cal luftpangar men nu är alla 10/22 sidor hårdlästa