Publicerat Maj 7, 201015 yr Och jag tycker dottern varit duktig med denna sin första kniv Lite skum vinkel bara, men får ta ut den nån dag och fota
Publicerat Maj 7, 201015 yr Och jag tycker dottern varit duktig med denna sin första kniv Lite skum vinkel bara, men får ta ut den nån dag och fota Hej Jämta. Din dotter har gjort ett kanon jobb Börjat hon att göra såhär fina knivar nu så vet man inte hur bra det blir sedan. Hälsa din dotter o gratta till ett väl gjort arbete och vacker kniv. mvh Kimmo Lilja
Publicerat Maj 7, 201015 yr Författare Den är ju inte så avancerad som dina, men den är bra gjord och fyller sin funktion som jaktkniv åt maken som fick den i för tidig födelsedagspresent. Jag ska hälsa henne och jag kan garantera att hon kommer att bli glad
Publicerat Maj 7, 201015 yr Hur gammal är dottern och hur många knivar hade hon gjort, sa du? Snyggt! Man skäms ju nästan...
Publicerat Maj 8, 201015 yr Hon är 16 och detta är första kniven hon gör WoW! Inte illa! Passa dig, Kimmo, du kan få hård konkurrens, snart! Grattis till dottern, Jämta, Jättefin kniv!
Publicerat Maj 8, 201015 yr WoW! Inte illa! Passa dig, Kimmo, du kan få hård konkurrens, snart! Grattis till dottern, Jämta, Jättefin kniv! Heh heh... Den konkurrensen blir jag glad över då jag tycker det är jätte häftigt att en 16 åring tös har gjort detta. Jag hoppas att hon fortsätter att göra knivar. Det finns en knivmakare här i sverige som heter Anna löfgren o är riktigt känd med sina knivar. Kan hon så kan Jämtes dotter också bli känd
Publicerat Maj 8, 201015 yr Alltid trevligt när kvinnor gör bra ifrån sig i "männens revir" (och viseversa). =) I det här läget är det ju bara en tös så det gör det extra roligt. =) Som du säger, hoppas hon fortsätter!
Publicerat Maj 8, 201015 yr jätte fin kniv kan tänka mig att maken blev glad över en sådan personlig present, bara hoppas att han är bättre än mig att ha kvar sina knivar