Publicerat Maj 10, 201016 yr Är ute efter en ny vapenrem till bössan. Numera sitter det ljuddämpare och i bland även ett par Harris 13-23" benstöd på den. Det gör att den tippar bakåt när jag bär den med en "vanlig" vapenrem. Finns det nåon rem eller något knep att fixera bössan bättre vertikalt? Sen får det ju inte vara för krångligt att ta sig ur remmen och kunna skjuta givetvis.. Bifogar en liten bild på bössan, mest för skojs skull... Känner du igen den, Crowfear? Börjar bli ruggit nöjd med kombinationen Tikka T3 LS 308 win, S&B 4-16x50 och RCC T40 + ett lager liggunderlag under neoprenstrumpan på kolven... /Må
Publicerat Maj 10, 201016 yr Är ute efter en ny vapenrem till bössan. Numera sitter det ljuddämpare och i bland även ett par Harris 13-23" benstöd på den. Det gör att den tippar bakåt när jag bär den med en "vanlig" vapenrem. Finns det nåon rem eller något knep att fixera bössan bättre vertikalt? Sen får det ju inte vara för krångligt att ta sig ur remmen och kunna skjuta givetvis.. Bifogar en liten bild på bössan, mest för skojs skull... Känner du igen den, Crowfear? Börjar bli ruggit nöjd med kombinationen Tikka T3 LS 308 win, S&B 4-16x50 och RCC T40 + ett lager liggunderlag under neoprenstrumpan på kolven... /Må enkelt. köp en vapenrem med gummitråd inflätat på enasidan så hålls bössan på plats
Publicerat Maj 10, 201016 yr Författare enkelt. köp en vapenrem med gummitråd inflätat på enasidan så hålls bössan på plats Har ett gäng med remmar inkl. gummitråd redan.... /Må
Publicerat Maj 10, 201016 yr Funderar också på en ny rem till mitt nybygge som anländer närsomhelst. Nån som har erfarenhet av denna?: http://www.baggen.se/dubbelvapenrem.htm