Publicerat Maj 10, 201015 yr Hej Här är en liten edc jag gjorde i dessert iron wood. Bladet är bara 6.5 cm långt o hela kniven är ca 14.7 cm lång. En händig liten sak man kan använda som allround jakt eller i vardagslivet. mvh Kimmo Lilja
Publicerat Maj 10, 201015 yr Kimmo, är du verkligen mänsklig? Du är som en robot - bara matar fram arbete. Vackra är dom varje gång också! Sover du aldrig?
Publicerat Maj 10, 201015 yr Författare Sooova Det får man göra när man blir gammal. Jag har mina peroder jag har inspiration o då blir det några stycken. Sen kan det ta en längre tid jag inte ens tittar åt en kniv . mvh Kimmo Lilja
Publicerat Maj 10, 201015 yr Sooova Det får man göra när man blir gammal. Dvs borde du väl redan sova, va? Jag har mina peroder jag har inspiration o då blir det några stycken. Sen kan det ta en längre tid jag inte ens tittar åt en kniv .mvh Kimmo Lilja Jo.. Nog ser vi det alltid.
Publicerat Maj 10, 201015 yr Författare Dvs borde du väl redan sova, va? Jo.. Nog ser vi det alltid. Nähee. Inte ska jag sova än Ungarna har gått o lagt sig o jag börjar inte jobba förrän på onsdag så nu funderar jag ut lite slidor till knivarna jag gjort.
Publicerat Maj 10, 201015 yr Nähee. Inte ska jag sova än Ungarna har gått o lagt sig o jag börjar inte jobba förrän på onsdag så nu funderar jag ut lite slidor till knivarna jag gjort. Skönt! Själv blir det sovmorgon imorrn och sedan bara en skoldag till innan helg. Tack Jesus för ännu en helgdag! Nog OT! Snygg kniv!
Publicerat Maj 11, 201015 yr Och snart nog har du lite nytt material att leka med Fast som sagt - har ingen aning om hur det är - kanske ren brasved. Men du - snygg kniv!
Publicerat Maj 11, 201015 yr Jag börjar misstänka att han har en sån där "professor Baltazar" -maskin som spottar ur sig knivar.
Publicerat Maj 11, 201015 yr Kanon kniv, som folk varit inne på så är du imponerande produktiv och skicklig! Gillar ådringen på denna, riktigt coolt djup på nått sätt. // Nylander
Publicerat Maj 11, 201015 yr Författare Tackar. Ni är för snälla Dessert iron wood ger ett härligt djup i skaftet. Tyvärr var detta sista scalan jag hade... mvh Kimmo Lilja