Publicerat Maj 12, 201016 yr Här händer de då inget... men så ... Kördes på en gris vid torpet nu på morgonen vid 05.00 Jag jobbar till 8 men tänkte jag kunde åka ut då. SMSade Jacob som åkte ut och kollade platsen o där låg "min" galt stendöd i diket, den har jag har haft på åteln vid torpet hela våren... Suck... Vi som haft så trevligt.. jag har ha kollat hans spår o fotat honom med åtelkameran. han har varit på åteln flera ggr varje natt. Bökat up gräsmattan vid farstukvisten... Vem ska jag hädanefter umgås med på torpet och vem ska äta upp majsen ??
Publicerat Maj 12, 201016 yr Vem ska jag hädanefter umgås med på torpet och vem ska äta upp majsen ?? Lägg majsen i blöt, ordna en god taco och skaffa dig några mänskliga vänner... Det kommer snart en ny galt du kan lära känna...
Publicerat Maj 12, 201016 yr Här händer de då inget...men så ... Kördes på en gris vid torpet nu på morgonen vid 05.00 Jag jobbar till 8 men tänkte jag kunde åka ut då. SMSade Jacob som åkte ut och kollade platsen o där låg "min" galt stendöd i diket, den har jag har haft på åteln vid torpet hela våren... Suck... Vi som haft så trevligt.. jag har ha kollat hans spår o fotat honom med åtelkameran. han har varit på åteln flera ggr varje natt. Bökat up gräsmattan vid farstukvisten... Vem ska jag hädanefter umgås med på torpet och vem ska äta upp majsen ?? Jag har ett eftersök att rapportera. Avundsjuk?
Publicerat Maj 12, 201016 yr Författare Jag har ett eftersök att rapportera. Avundsjuk? far o flyg.....
Publicerat Maj 12, 201016 yr Lägg majsen i blöt, ordna en god taco och skaffa dig några mänskliga vänner... Det kommer snart en ny galt du kan lära känna... En taco buffe med en mänsklig galt
Publicerat Maj 12, 201016 yr Författare Jo för tusan.. mänskliga svin.. de hittar man lite var stans.. Bra ide.. fast... betarna ser inge vidare ut på väggen...