Publicerat Maj 13, 201016 yr Hej! Undrar om någon kan tipsa mig om var jag kan hitta en helstockad studsare, ny eller begagnad. Som ni förstår av ämnestiteln är det en helstockad vänster studsare jag är på jakt efter. Helst skulle jag vilja att den var i kaliber 308 W, men som vänsterskytt sökandes efter en helstock är jag öppen för förslag. Så ni som har en sådan stående i vapenskåpet samlandes damm eller känner någon som har en, hör av Er och tipsa mig! MVH Patrik
Publicerat Maj 13, 201016 yr Hej!Undrar om någon kan tipsa mig om var jag kan hitta en helstockad studsare, ny eller begagnad. Som ni förstår av ämnestiteln är det en helstockad vänster studsare jag är på jakt efter. Helst skulle jag vilja att den var i kaliber 308 W, men som vänsterskytt sökandes efter en helstock är jag öppen för förslag. Så ni som har en sådan stående i vapenskåpet samlandes damm eller känner någon som har en, hör av Er och tipsa mig! MVH Patrik Det fanns en Heym SR20 helstock på Svante Nilsson i Uppsala för ett tag sedan, vet ej om den är kvar. Det var en 6,5a med en 4-10 Pecar i Apelvrid - riktigt fint skick. Tyvärr har dom ite lämnat 80-talet ännu så dom har varken mail eller hemsida, trots det en av dom största vapenkrängarna i Sverige. Såg också en raritet i form av en Mannlicher i äkta vänster när jag besökte en jaktbutik i Åtvidaberg för nåt halvår sedan, det var en .308W.
Publicerat Maj 14, 201016 yr Författare Hej! Tack för svar! Jag tror att studsaren som stod i Åtvidaberg är såld. Men skall kolla upp Svante Nillson i Uppsala. Fortsätt komma med tips, alla är lika välkomna. MVH Patrik
Publicerat Maj 15, 201016 yr Författare Hej igen! Nej, Svante Nilsson i Uppsala gav inget napp. De hade en Heym, men en sporter, ingen helstock. Men men, skam den som ger sig, trägen vinner och så vidare. MVH Patrik
Publicerat Maj 19, 201016 yr Hej igen!Nej, Svante Nilsson i Uppsala gav inget napp. De hade en Heym, men en sporter, ingen helstock. Men men, skam den som ger sig, trägen vinner och så vidare. MVH Patrik Hej Patrik, Jag har en Sako helstock vänster 6.5:a med kikarsikte 3-10X44 Shirstone som står i vapenskåpet o väntar på någon ny ägare! Finns i Örebro! Ring om intresse finnes, Mobil: 073-2748654 // Tobbe
Publicerat Maj 19, 201016 yr Hej igen!Nej, Svante Nilsson i Uppsala gav inget napp. De hade en Heym, men en sporter, ingen helstock. Men men, skam den som ger sig, trägen vinner och så vidare. MVH Patrik He-he, den sportern känner jag väl