Publicerat Januari 6, 200620 yr Var inne och kolla på den aktuella listan över rovdjursjakten här på jaktsidan och kan bara säga en sak skärping nu för fan! nu när där finns priser och mats har dragit igång detta kan ni väl i alla fall få iväg en bild, namn samt adress, skall själv se till att få in mina bilder i alla fall!
Publicerat Januari 6, 200620 yr Jag är övertygad om att det rapporterats in MASSOR...men...uppdateringen tror jag dock är bristfällig....
Publicerat Januari 6, 200620 yr Författare ja man kan ju alltid hoppas...hade själv tyckt det var j*vligt tråkigt om inte mer än 6 personer hade vissta intresse vid halva tävlingen..
Publicerat Januari 7, 200620 yr Ja e me å ja skickar in varje gång jag jagat. den skulle uppdateras sa mats för 8 veckor sen ;D
Publicerat Januari 7, 200620 yr Ja det verkar vara dåligt intresse! Synd när Mats har lagt ner sig för att fixa priser. Själv är jag nog den största klanen som bara haft kameran med två gånger under hösten... :-[
Publicerat Januari 7, 200620 yr svårt att vara med om man inte fått nått rovdjur (räv grävling) än :-...men sesongen är inte över än!
Publicerat Januari 7, 200620 yr Författare ja visst kan vara att man inte har kameran med sig osv, sen uppdatering men det har ju inte nämts många ord sen jaktsäsongen börja om tävlingen...