Publicerat Maj 16, 201016 yr Här kommer lite bilder jag fick från min mammas vän! Riktigt häftigt tycker jag. Mvh
Publicerat Maj 16, 201016 yr Författare Usa? skulle våga påstå finland Dessa djur fotograferades norr om Wisconsin-gränsen vid en motorväg nära Marenisco, Michigan! Mycket fina bilder!Modiga människor som törs vara så nära hornen =) Jo väldigt fina bilder! Blev väldigt överraskad när jag fick se detta! Mvh
Publicerat Maj 16, 201016 yr Riktigt häftiga bilder tack för att du delar med dig av detta fantastiska
Publicerat Maj 16, 201016 yr Författare Riktigt häftiga bilder tack för att du delar med dig av detta fantastiska Tackar! Det var så lite så! Mvh
Publicerat Maj 20, 201016 yr Trevligt med lite fina och udda bilder! Inte vardagsmat, direkt! =) Vi ser ofta fina bilder, men inte så udda som de du la in.
Publicerat Maj 20, 201016 yr Författare Trevligt med lite fina och udda bilder! Inte vardagsmat, direkt! =) Vi ser ofta fina bilder, men inte så udda som de du la in. Härligt att höra! Tackar! Mvh