Publicerat Maj 17, 201016 yr Det kryllar verkligen av fästingar i år.. Då vi har digivande tik o valpar hemma är Scalibor ute.. Tycker inte något av dom här Spot-on-preparaten funkar något nämnvärt. Någon som tycker något funkar bra? Dessutom är mina terrier riktiga badj*vlar.., så något som inte tål vatten eller får ännu mer försämrad effekt pga upprepade bad är inte aktuellt. Anledningen till att jag skrev detta här under "Grythundar" är ju att dom flesta grythundar har likartade pälsar och det här med fästingar är ju faktiskt lite beroende på pälsen.. Hoppas någon hittat någon "mirakel-produkt"! Någon som testat en sånhär bricka?? Funkar den i 2 år så hade jag gärna haft en sån? Men det låter ju lite "hokus-pokus"..
Publicerat Maj 17, 201016 yr Det kryllar verkligen av fästingar i år..Då vi har digivande tik o valpar hemma är Scalibor ute.. Tycker inte något av dom här Spot-on-preparaten funkar något nämnvärt. Någon som tycker något funkar bra? Dessutom är mina terrier riktiga badj*vlar.., så något som inte tål vatten eller får ännu mer försämrad effekt pga upprepade bad är inte aktuellt. Hoppas någon hittat någon "mirakel-produkt"! Någon som testat en sånhär bricka?? Funkar den i 2 år så hade jag gärna haft en sån? Men det låter ju lite "hokus-pokus".. Jag tror på expot och inget annat ; ) Badar de skall man upprepa behandlingen mer ofta. /M
Publicerat Maj 17, 201016 yr det finns nått preparat som man har på maten varje dag som ska stöta bort fästningar men om det funkar till digivare vet jag ej