Publicerat Maj 17, 201016 yr Är så att jag kommer att få en av dessa komposthögar, men då jag själv inte hinner prova stället är jag lite fundersam på vilken storlek jag ska meddela att jag vill ha. Visst kan man gå efter måttabell, men är mer intresserad av vad ni som haft stället ett tag tycker. Främst då avseende om storlekarna är normala samt annat som kan spela roll. Är själv 180cm samt på 75+ pannor. Så det är M eller L som det borde bli tycker jag. Tacksam för snabba svar/ Christian
Publicerat Maj 17, 201016 yr Författare Ingen som har någon idé/åsikt? Annars blir det nog medium med risk för framtida spännisvarningar .
Publicerat Maj 18, 201016 yr Jag har ett tips.. Jag har inte testat stället själv p.g.a att small är alldeles för stort men missminner jag mig inte så är dem något korta i ärmarna. Sen får du tänka på att du kanske skulle vilja använda det senare på säsongen och kommer då förmodligen att ha dina "vanliga" jaktkläder under.. Kanske är en aning tight med Medium?
Publicerat Maj 18, 201016 yr Författare Tack för synpunkterna. Som du säger så kan det nog bli aningen trångt om man skulle behöva ha andra kläder under, tänkte inte på det. Får nog bli large. Fick idag också reda på att det även skulle gå att byta under mässan om det skulle vara fel storlek så då känns det ju helt lungt .
Publicerat Maj 18, 201016 yr Kollade mitt ställ: Jag är ungefär i din storlek. Och på det stod det L. Och som fröken Jönköping sa, man vill ha lite kläder under på sena hösten eller tidiga våren. (mars)
Publicerat Maj 19, 201016 yr Kollade mitt ställ:Jag är ungefär i din storlek. Och på det stod det L. Och som fröken Jönköping sa, man vill ha lite kläder under på sena hösten eller tidiga våren. (mars) Är det ett sådant ställ du har? Tänkte jag skulle titta på något sådant på Tullgarn
Publicerat Maj 19, 201016 yr Författare Kollade mitt ställ:Jag är ungefär i din storlek. Och på det stod det L. Och som fröken Jönköping sa, man vill ha lite kläder under på sena hösten eller tidiga våren. (mars) Tackar vakis! Är nu övertygad om att L blir prima. Hjälper gärna till om lindberg skulle behöva övertalas på mässan .
Publicerat Maj 20, 201016 yr Tackar vakis! Är nu övertygad om att L blir prima. Hjälper gärna till om lindberg skulle behöva övertalas på mässan . Verkar som att du känner mig bättre än vad både du och jag förstår
Publicerat Maj 20, 201016 yr Författare Verkar som att du känner mig bättre än vad både du och jag förstår Medium är ett ord som slår mig ..... ....även om det för min del blev large denna gång .