Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vackra kåsor eller vad tycker ni?

Featured Replies

Publicerat

Fick en av hans kåsor för ett par år sedan med en ältjur, kviga och en kalv och älskar den, till min glädje har han nu öppnat en webbutik!

Gunnars Konst och design

post-5440-1274545091_thumb.jpg

Publicerat

Inget ja gick igång på.

Men de e ju tur att smaken e som baken, dvs delad! ^_^

Publicerat

Gick heller inte igång särskilt på den, även om den är snygg. Har själv en alldeles utomordentlig björkkåsa från arcticshop.se  ^_^

Publicerat

Dessutom välkommen till forumet! Ett enda inlägg och det är reklam...  ^_^

Nåja, du är iaf välkommen att göra en presentation i medlemsområdet. 

Publicerat

Snyggt med beninlägg, men med ett simplare eller inget motiv

Publicerat

Tycker min egenhändigt gjorda vrilkåsa med beninlägg e snyggare :D:D

Publicerat

Välkommen till Jaktsidan!

Kåsor är fina saker men inte min jag gjorde i mellanstadiet! :D Jag har en förhoppning om att själv göra en någon gång i framtiden.

Känns "lite" märkligt med ett första inlägg som är ett rent reklaminlägg. Är du Gunnars dotter? :D Det här ju trots allt en jaktsida...men men, du kommer kanske igång med den biten också. :D Fina fiskar och vissa kåsor såg riktigt fina ut. Fast min ekonomi tillåter inte sådana fina "utsvävningar"... :D

Publicerat

Jag finner en rödtråd att kåsor inte behöver vara snygga utan ska finnas en historia runt dem, min kåsa är ful som stryk men vann den efter en kämpa insats i ett skidlopp där jag åkte 42km utan dricka :D

Publicerat
Fick en av hans kåsor för ett par år sedan med en ältjur, kviga och en kalv och älskar den, till min glädje har han nu öppnat en webbutik!

Gunnars Konst och design

Efter alla inlägg om att detta skulle vara reklam mm, känns det som jag måste förklara mig vilket är tråkigt!

Anledningen till att detta var mitt första inlägg är pga att jag letar en fin kåsa till en i mitt jaktlag som en tack för hjälp med en av mina hundar! Ingen annat! Och kåsor är inte min starka sida och ville bara ha lite kommentarer!

Tack till er som gett det! Hade hört att detta var en bra sida med trevligt folk men.....

jo då vi är riktigt trevliga och hjälpsamma här men det är lätt att vi drar öronen åt oss vid såna här trådar speciellt från nya medlemar som gör sin första inlägg hoppas du inte har blivit avskräckt

men som många redan har sagt du är välkommen in i värmen :D

Publicerat

Gunnars Konst och design

Efter alla inlägg om att detta skulle vara reklam mm, känns det som jag måste förklara mig vilket är tråkigt!

Anledningen till att detta var mitt första inlägg är pga att jag letar en fin kåsa till en i mitt jaktlag som en tack för hjälp med en av mina hundar! Ingen annat! Och kåsor är inte min starka sida och ville bara ha lite kommentarer!

Tack till er som gett det! Hade hört att detta var en bra sida med trevligt folk men.....

Om jag är otrevlig för att jag säger vad jag tycker när du vill ha min åsikt så föredrar jag att vara otrevlig alla dagar i veckan.

För ljuger gör ja ej!

Har faktiskt själv letat köpekåsor av de läckrare slaget men gav upp eftersom de som tilltalade mig var få o kostade förmögenheter.

Så ja leta upp mig en vril........

Varför inte göra en kåsa åt din kompis!

Kompisen kommer säkert dyrka objektet oavsett hur den ser ut.

Träet måste inte vara en vril men de blir bra snyggt.

Publicerat

Ursäkta om jag kanske är lite korkad här, men.... Det står "efter alla inlägg" samtidigt som det till vänster står att det är inlägg nr 1. Någon som kan förklara logiken i detta för mig?

Publicerat
Ursäkta om jag kanske är lite korkad här, men.... Det står "efter alla inlägg" samtidigt som det till vänster står att det är inlägg nr 1. Någon som kan förklara logiken i detta för mig?

Efter alla inlägg om att detta skulle vara reklam.  <_<

- Dunderklumpen som varken är gammal eller har läsglasögon.

Publicerat

Du vet knappen "ändra"

Publicerat

Grymmt fina kåsor..

Publicerat
Du vet knappen "ändra"

Minskas antal inlägg om man tar bort inlägg? Alltså rent matematiskt så gör det det, men det här handlar ju om en !virtuell" värld där inte allt är så logiskt som i verkligheten där jag bor... ^_^

• 3 weeks later...
Publicerat

Trådskaperskan har nog ändrat i sitt enda första inlägg.

• 3 years later...
Publicerat

Farsan tillverkar kåsor för hand jag försökte mig på det men jag såg farsans min när han såg kåsan=) han tycker nog jag ska hålla mig till annat