Publicerat Maj 25, 201016 yr Tänkte höra om någon vet vad en krieghoff kombi i cal 12. 222 kan kosta? Har inte sett den ännu men antar den är i nyskick då jag vet hur hans vapen ser ut, tyckte mig höra att den var inköpt under den senare delen av 70 talet..
Publicerat Maj 25, 201016 yr Runt 15 skulle jag säga, om det är en std modell. Krighoff kan kosta betydligt mer om det är specialmodeller med en massa lulllull...
Publicerat Maj 25, 201016 yr hej, om det finns ett hakmontage i gott skick kan det få viss inverkan, men med tanke på den klena efterfrågan på klass 2 -kombivapen i framförallt södra sverige tror jag inte på några överpriser...
Publicerat Maj 26, 201015 yr Författare hej,om det finns ett hakmontage i gott skick kan det få viss inverkan, men med tanke på den klena efterfrågan på klass 2 -kombivapen i framförallt södra sverige tror jag inte på några överpriser... Ska kolla på den mest troligt sen i veckan om tillfälle ges, tyckte han sa att det var ett vridmontage på den. Köper jag den blir det helt säkert ett hakmontage. Bor uppe i norra delarna så den var tänkt att använas till lo och fågel.
Publicerat Maj 26, 201015 yr Ska kolla på den mest troligt sen i veckan om tillfälle ges, tyckte han sa att det var ett vridmontage på den.Köper jag den blir det helt säkert ett hakmontage. Bor uppe i norra delarna så den var tänkt att använas till lo och fågel. Hej! Sitter det ett bra svängmontage på den behöver du inte byta ut detta. Då sparar du in 7-7500 kr