Publicerat Maj 26, 201015 yr Hejhopp, ingen som skjutit en vårbock eller har ett rådjursben liggandes och skräpande? Tänkte ha till viltspårsträningen med vovven min. Blod tar jag ifrån slakteriet, men onödigt att lära hunden leta koklövar. Skicka gärna mej ett pm eller skriv här. I närheten av hudiksvall kan jag komma och hämta, annars får ni gärna skicka. mvh Andreas
Publicerat Maj 26, 201015 yr attans, jag tvinngade hunden till att släppa en klöv i dag under en kort promenad men jag kastade den längre in i skogen annars kunde du fått den
Publicerat Maj 26, 201015 yr Hejhopp, ingen som skjutit en vårbock eller har ett rådjursben liggandes och skräpande?Tänkte ha till viltspårsträningen med vovven min. Blod tar jag ifrån slakteriet, men onödigt att lära hunden leta koklövar. Skicka gärna mej ett pm eller skriv här. I närheten av hudiksvall kan jag komma och hämta, annars får ni gärna skicka. mvh Andreas Jag har en klöv som jag kan skicka. Skicka adressen i ett Pm bara så fixar jag det!
Publicerat Maj 27, 201015 yr Författare attans, jag tvinngade hunden till att släppa en klöv i dag under en kort promenad men jag kastade den längre in i skogen annars kunde du fått den Tack, men fick tag i en annan trevlig prick jag kunde komma över och hämta 2 st klövar hos