Publicerat Maj 27, 201016 yr Måste erkänna att man skäms för att man inte har presenterat sig ännu, men har äntligen fått tillbaka datorn efter den stora kraschen, så nu j-lar...... Tommy Laine heter jag, är en 32 årig tre barns far (plus 2 bonusbarn som följde med sambon ), jobbar på ett tryckeri (Mondi) som förberedare och även som deltids brandman här i Sunne Värmland! Är född och uppvuxen i Eskilstuna har finska föräldrar så man är en tvestjärt, men fick vittring på en Värmlandstös (1995). Henne skulle man juh leva med resten av sitt liv hette de, jo tjena, de gick i dryga 8 mån sen flyttade jag till hennes kompis och här stannar jag kvar! Har även blivit ägare till en irländsk setter (jaktmodellen Duggas B Börni), vet inte om jag får behålla henne, förhandlingar pågår med chefen.... Hundkär är hon också så det blir väl till att ge lite massage och goda middagar framöver Vill juh ha en kh Vorsteh någon gång i framtiden, så börjar jag med Börni så blir det nog lättare att ta hem en till (hoppas jag) Jagar det mesta som man får, men det som ligger mig varmast om hjärtat så är det väl fågeljakt i alla dess former. Men som sagt är en allätare, all jakt har sin charm även om det inte är så j-la kul att sitta i ett torn, i -4 grader, snöblandat regn och snålblåst för att sen få sikta på tjurar som inte är lovliga Försöker få med mig mina barn på jakt och dem är än så länge inte så svårflörtade, bara jag har ryggsäcken med mig full med antingen pannkakssmet eller ostkorv så blir dem med..... Håller även på och styrketränar en hel del då jag (när lusten faller på) tävlar i Starkeman..... Lyfter stenar, välter dumpersdäck, lyfter stockar mm mm...... Måste även nämna att man fiskar en hel del också, fast det kanske inte kommer som en överraskning. Ja, det va lite om mig. Hoppas ni kan ursäkta mig för mitt misstag att inte skriva en rad från början när man klev in på sidan Visste inte bättre, men jag ska bättra mig!!!! // Laine
Publicerat Maj 27, 201016 yr Välkommen hit, tävlar lite? Nåjo men visst har vi sett dig på TV å så, inte krypa undan nu. Kul att du vill vara med här. /Christian
Publicerat Maj 27, 201016 yr Författare Välkommen hit,tävlar lite? Nåjo men visst har vi sett dig på TV å så, inte krypa undan nu. Kul att du vill vara med här. /Christian Visst har man tävlat mot den store Samuelsson, han blev lite skakis Tyvärr så har man en mans kropp på ett kvinnochassi, plus att man har blivit lite till åren, så all tunga träning har sakta men säkert börjat ta ut sin rätt..... Men de får gå i några år till!!! Tack alla för ett varmt välkomnande