Publicerat Januari 9, 200620 yr Hej, mitt namn är Fredrik och jag är 33 år, har sambo och två barn. Jag bor ett par mil utanför Luleå och har jaktmarker runt knuten så det blir en del tid i skogen. Jag har vuxit upp med jakt och fiske så jag har väl hållit på med jakt i några år, har även på senare år börjat med handladdning. Man kan nog säga att jag är allätare inom jakten men älgjakten ligger högt på listan. Fredrik
Publicerat Januari 9, 200620 yr Luleå Var....några mil söder, norr, väster eller österut om Luleå Välkommen till jaktsidan Preppen
Publicerat Januari 9, 200620 yr Seger: Södra sidan av älven riktning mot Boden, eftersom du också är från krokarna gissar jag att du varit i grannbyn och handlat vapen eller andra jaktprylar när Bälinge vapen låg i Bälinge. Fredrik
Publicerat Januari 9, 200620 yr Seger: Södra sidan av älven riktning mot Boden, eftersom du också är från krokarna gissar jag att du varit i grannbyn och handlat vapen eller andra jaktprylar när Bälinge vapen låg i Bälinge.Fredrik Jaja då vet jag. Kanske du då känner Räven här på jaktsidan (Fredrik N) som bor i dina krokar. Jag råkar jobba med han + att han är en duktig rävfångare
Publicerat Januari 9, 200620 yr Ja, jag tror nog att jag vet vem du menar och isåfall vet jag vem han är. Fredrik
Publicerat Januari 9, 200620 yr Hej! Välkommen hit! Är Du intresserad? Kika på länken och rösta! http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?topic=1988.0
Publicerat Januari 10, 200620 yr Hej och varmt välkommen hit! Här kommer du säkert att trivas! MVH Henrik
Publicerat Januari 12, 200620 yr Jag tänkte bara tacka för ett varmt välkomnande. Ha en bra dag. Fredrik