Publicerat Maj 27, 201015 yr Jag tog en titt på det annars så förhatliga Midway och kan bara konstatera att rätt mycket numera var vettigt prissatt. Har man ryckt upp sig?
Publicerat Maj 27, 201015 yr Jag tog en titt på det annars så förhatliga Midway och kan bara konstatera att rätt mycket numera var vettigt prissatt. Har man ryckt upp sig? Jag har upptäckt det också och då har jag kollat på kulor och där har dom sänkt priserna ganska så bra, men då har vi dollarn som har klättrat uppåt en hel del den sista tiden tyvärr.
Publicerat Maj 27, 201015 yr Jag har faktiskt precis gjort samma reflektion, jag var ute efter en ny laddpress och ville då ha en Redding T7 turret. Jag letade med jakt och lykta både i USA och på Smartreloader och några andra ställen i Europa och kunde konstatera dels att den var restnoterad på en hel del ställen, att USA numera börjar bli löjligt svårt att handla från och inte minst att frakten på en 14.5 kg laddpress blir rätt dryg. När jag pratade med en kompis om mitt dilemma så tipsade han mig direkt om Midway vilket jag vis av tidigare erfarenheter närmast tog som ett skämt men det visade sig att han hade rätt, inte nog med att midway enligt hemsidan hade pressen hemma, de var faktiskt också det billigaste alternativet som jag hittade Följdaktligen lade jag beställningen igår så nu återstår det bara att vänta och se... Henrik
Publicerat Maj 30, 201015 yr Om man bortser från att dom bara skickar varor en gång i veckan så är det ok.