Publicerat Januari 9, 200620 yr Jag är en jaktgalen grabb som jagat sedan barnsben. Jag jagar allt och mycket, har för tillfället bara en hund (tyskjaktterrier). Jag bor i mörkaste Småland där jag har mycket jakt inte minst på egna marker (100 hektar). Bor gör jag tillsammans med min fru och våra 3 barn.
Publicerat Januari 9, 200620 yr Hej! Välkommen hit smålänning! f. d. smålänning som har emigrerat till Norrbotten.
Publicerat Januari 9, 200620 yr Hej!Välkommen hit smålänning! f. d. smålänning som har emigrerat till Norrbotten. Hehe är det bättre jakt i norrbotten??
Publicerat Januari 9, 200620 yr Hehe är det bättre jakt i norrbotten?? Här existerar knappt den svenska avundsjukan och bet. gör jag inte eftersom jag är ingift och har ca. 4600 ha samt jakträtt på en del andra marker. Vi har inte haft någon Gudrun som har härjat här uppe under min tid.
Publicerat Januari 9, 200620 yr Här existerar knappt den svenska avundsjukan och bet. gör jag inte eftersom jag är ingift och har ca. 4600 ha samt jakträtt på en del andra marker. Vi har inte haft någon Gudrun som har härjat här uppe under min tid. Okej jag förstår att du flytta ;D men jag har en skogsfirma så Gudrun har dess dessvärre gynnat mig
Publicerat Januari 9, 200620 yr Okej jag förstår att du flytta ;D men jag har en skogsfirma så Gudrun har dess dessvärre gynnat mig Ja, då förstår jag Dig. Du har haft hur mycket arb. som helst och jobbat treskift också kanske så att det har blivit ordentlig lösamhet på maskine-n - rna.
Publicerat Januari 9, 200620 yr Ja, då förstår jag Dig. Du har haft hur mycket arb. som helst och jobbat treskift också kanske så att det har blivit ordentlig lösamhet på maskine-n - rna. japp nått åt de hållet... ;D