Publicerat Maj 31, 201015 yr För en tid sen såg jag bilder på en mattsvart SBS med fiberoptiskt korn och eftersökslampa Är det nån som har någon länk till bilder av den bössan?
Publicerat Maj 31, 201015 yr Författare Ja jäklar ja... Den där är ju kul... Jag får ju lust att bygga nånting liknande själv... vad finns det för klenoder i SBS med enkeltrycke tro?
Publicerat Oktober 3, 201015 yr Författare vad finns det för klenoder i SBS med enkeltrycke tro? Ingen som ar någon idé?
Publicerat Oktober 3, 201015 yr "The fast, single-trigger design and convenient, tang-mounted automatic safety makes the Stoeger Double Defense ideal for home security use." Vilken målgrupp Funkar väl på en hagelstig iofs.
Publicerat Oktober 3, 201015 yr Ingen som ar någon idé? http://www.fritidvildmarksliv.se/begagnade...rade_12399.html Enkeltycke och vad jag förstår 76mm patronläge. Fattas bara syntetkolv med pistolgrepp så är den fulländad.
Publicerat Oktober 4, 201015 yr Engelsk kolv och enkeltrycke rimmar illa... Hurdådå? Bara för att engelsk kolv underlättar vid dubbla tryckare så betyder väl inte det att det sabbar för en enkel?
Publicerat Oktober 4, 201015 yr Författare Hurdådå?Bara för att engelsk kolv underlättar vid dubbla tryckare så betyder väl inte det att det sabbar för en enkel? Nix! Men i mina ögon är en engelsk kolv skitful
Publicerat Oktober 4, 201015 yr Nix! Men i mina ögon är en engelsk kolv skitful Men hördu mr P, du kan väl inte hävda att den där Stoeger Double Defense är snygg?
Publicerat Oktober 4, 201015 yr Författare Men hördu mr P, du kan väl inte hävda att den där Stoeger Double Defense är snygg? Du har så rätt så! Men tänk dig gubbarnas min när man ställer upp sig på platta 1 på trapbanan...
Publicerat Oktober 4, 201015 yr Det finns en tråd på utrustning.se om att kapa SbS.... Ganska populärt för CAS. Jag köpte själv en Husqvarna på Walter Borgs auktion i fjol och det börjar väl dra ihop sig till auktionssäsong nu igen?
Publicerat Oktober 4, 201015 yr Nix! Men i mina ögon är en engelsk kolv skitful Jo men säg det och skyll inte på nåt annat.