Publicerat Maj 31, 201016 yr Hämtade min Benelli M2 Field idag. Min handlare menade på att ja måste söka två licenser, en för "stommen" och en för pipan? Detta behövde jag inte göra på min förra Benelli Comfort, något som dem nyligen infört? Tacksam för svar. Mvh//J
Publicerat Maj 31, 201016 yr Din handlare måste ha rökt något olämpligt.. såvida det inte ingick en slugpipa i dealen? Mvh!
Publicerat Maj 31, 201016 yr Författare Din handlare måste ha rökt något olämpligt.. såvida det inte ingick en slugpipa i dealen?Mvh! Tycker oxå de lät underligt! Nejdå bara en "vanlig" hagelpipa, den som satt på så att säga.
Publicerat Maj 31, 201016 yr Och du fick hem bössan iaf? Sök på vapennumret enbart och skippa övrigt svammel. Mvh!
Publicerat Maj 31, 201016 yr Min handlare menade på att ja måste söka två licenser, en för "stommen" och en för pipan? Det var nog den färgglada "pipan" han rökte på kvällarna han menade... Precis som Hippen har sagt så söker du bara på vapennumret och inget annat. Han kanske trodde att det ingick en slugpipa? Vem vet...