Publicerat Juni 2, 201016 yr Har varit på denna sida ett tag och läst Jag är 35-årig ensamstående pappa till 2 barn varannan vecka och tog jägarexamen våren 2009 varit på väg göra det i många år men alltid något som kommit emellan... Då jag var liten var jag ofta med min morfar på jakt mestadels hare. Sen har jag alltid gillat fiska men nu är det bara jakt som gäller... Hann bara med älgjakt under hösten i två jaktlag och fick även chansen skjuta en kviga helgen innan brunst uppehållet så nu är man fast Tanken är hinna jaga mer men har inte hunnit och dels fått försöka köpa på mig saker för kunna jaga mer Har jaktmark här inom några mil hemmet på 5000ha både småvilt och älg... Och sen har jag med jaktmark utanför överkalix där sommarstugan finns på 5000ha både småvilt och älg även gott om björn på den marken med
Publicerat Juni 3, 201016 yr Författare Tack Måste säga detta forum kan man nog slå i hjäl en massa timmar på utan problem
Publicerat Juni 18, 201016 yr Tack Måste säga detta forum kan man nog slå i hjäl en massa timmar på utan problem Lätt att glömma bort tid och rum här. Har hälsat dig välkommen någon annastans på forumet, men hälsar dig välkommen även här.