Publicerat Juni 2, 201015 yr När jag köpte min MT6:a så var det ju usprungligen en vänster kolv på den, så jag gick lös med raspen och formade till kolven lite........oljade sen in den men hade ju inte slipat ner hela kolven. Nu så tog jag och slipade ner hela kolven och tog in lite för handloven, dock är den inte nätskuren än. Sen har jag oljat "några" lager.......och fler lär tillkomma. Är helt klart nöjd med resultatet, och vi börjar komma överens bra,"Perra" och jag.
Publicerat Juni 2, 201015 yr Hade ingen aning om att det var vänsterkolv på den. Har du skränkt om den nu eller???
Publicerat Juni 2, 201015 yr Författare Hade ingen aning om att det var vänsterkolv på den. Har du skränkt om den nu eller??? Nej, den är "ganska" rak, aningen högerskränkt faktiskt, så jag raspade ner den lite och det blev kanon. Hade som plan b att skaffa en ny kolv om det inte gick att få till, men det funkade.