Publicerat Januari 10, 200620 yr Har ett gammalt säkerhetskåp med märkning "sparrings -stockholm" och är från -50 talet, skåpet finns inte i polisens förteckning. Det som är problemet är hur jag ska veta om låset är "SIS" godkänt. Resterande punkter för att ha godkänt skåp uppfylls. någon som kan hjälpa mig? tips. Tacksam för svar eller tips. //Jim
Publicerat Januari 10, 200620 yr Har ett gammalt säkerhetskåp med märkning "sparrings -stockholm" och är från -50 talet, skåpet finns inte i polisens förteckning. Det som är problemet är hur jag ska veta om låset är "SIS" godkänt. Resterande punkter för att ha godkänt skåp uppfylls.någon som kan hjälpa mig? tips. Tacksam för svar eller tips. //Jim Be polisen inspektera det!
Publicerat Januari 10, 200620 yr SS 3492 tillkom 1988. Är låset gjort innan dess så är det inte godkänt, inte ens om det tills nu suttit på valvdörren till riksbankens guldreserv. MVH Håkan