Publicerat Juni 3, 201016 yr Hej. Här är en mindre händig jakt kniv jag gjorde. Skaftet gjorde jag av zebrano trä. Bladet gjorde jag av 3.7 mm tjock sandvik stål. En robust liten kniv Bladet är bara ca 6,5 cm lågt o hela kniven är ca 15,2 cm lång fulltånge. Tycker om det här mindre knivarna då de är riktigt bra allround till nästan vad som helst. . Vad tycker ni, kommentera gärna?? mvh Kimmo Lilja By ImageHousing.com By ImageHousing.com By ImageHousing.com By ImageHousing.com
Publicerat Juni 4, 201016 yr Jag tycker som vanligt Kimmo, kanon fin! Kul träslag, ser nästan lite tecknad ut, riktigt najs //Nylander
Publicerat Juni 4, 201016 yr Författare Tackar. Joo, de är riktigt bra användare de här mindre rackarna. Har man provat en gång så vill man inte vara utan en
Publicerat Juni 5, 201016 yr Nice! Har å andra sidan aldrig sett ett hantverk av dig som inte varit nice... Det ser nästan ut som en liten, liten kökskniv i japanskt stuk... =)