Publicerat Juni 5, 201016 yr Tjena. Hade ett file blad liggandes så jag tänkte att jag gör något av det. Tänkte en enklare men ändå vacker file kniv så jag valde denna björk bit som har inslag av rot o flamm. Lite mässing inlägg. Bladet är rostfritt o det här bladet har jag inte gjort utan köpt på någon mässa någon gång. Vad tycker ni? mvh Kimmo Lilja
Publicerat Juni 5, 201016 yr Gud så snygg! Den skulle jag vilja ha, jag behöver en filékniv! Om jag ändå hade pengar...
Publicerat Juni 5, 201016 yr OJOJOJ!! vacker som en sommardag den skulle man allt ha på jobbet och göra resten avundsjuka. ahah
Publicerat Juni 5, 201016 yr Författare Tackar. Den var riktigt rolig att göra också då jag aldrig gjort en filekniv förut. Blev riktigt nöjd med hur skaftet sitter bra i handen.
Publicerat Juni 5, 201016 yr Tackar.Den var riktigt rolig att göra också då jag aldrig gjort en filekniv förut. Blev riktigt nöjd med hur skaftet sitter bra i handen. Kan tänka mig att den inte går av för hackor? Vad vill du ha för den Kimmo? mvh
Publicerat Juni 5, 201016 yr Författare Kan tänka mig att den inte går av för hackor? Vad vill du ha för den Kimmo?mvh Hej o tackar. Kniven såldes idag så den är inte till salu. Ska göra fler vartefter. mvh Kimmo
Publicerat Juni 5, 201016 yr Hej o tackar. Kniven såldes idag så den är inte till salu. Ska göra fler vartefter. mvh Kimmo Din rackare kan tänka mig att det går åt som smör på andra sidan:P bra jobbt och ser framemot fler exemplar av samma still
Publicerat Juni 6, 201016 yr Hinner du göra annat än knivar? Dom kommer ju in här på löpande band!! Och fina som f-n är dom varje gång! =)
Publicerat Juni 6, 201016 yr Författare Hej o tackar. Har haft fri vecka från jobbet o familjen har låtit mig vara ifred o då blir det mitn favorit hobby. KNIV VERKSTAN Börjar jobba i morgon så då kommer det att gå lite långsammare även om jag kommer dyka ner i verkstan på kvällarna ibland. Håller på med en fullsize fulltångare flå allround jakt blad med kolsvart ebenholtz. Ska bli 3 st silver pinns glänsande mot det svarta. Ska se till att det blir en ordentlig lyster i skaftet Har beställt läder från usa som jag väntat på i 5 veckor snart så jag vet inte när det blir slida till den. Sätter ut bilder på kniven när det börjar bli färdigt. Tror själv att det kommer att bli riktigt snyggt med det mörka. mvh Kimmo Lilja