Publicerat Juni 5, 201015 yr Jag har försökt och försötk men DET GÅR INTE att lägga upp klipp från tuben! Jag fattar verkligen inte vad jag ska göra... Finns en "Infoga Specialfunktion" ovan meddelandefältet när jag skriver ett meddelande men...det händer ju inte ett skit när man trycker på "Infoga Youtube"... Sådant här skit kan göra mig VANSINNIG! Hur går man till väga - EXAKT...help please...
Publicerat Juni 5, 201015 yr kopiera länken du lyssnar på och klistra in har i forat. duger gott och väl mvh
Publicerat Juni 5, 201015 yr Författare kopiera länken du lyssnar på och klistra in har i forat. duger gott och väl mvh Jo, att klistra in en länk är ju en enkel sak...men jag vill kunna visa en inbäddad film från tuben i mitt inlägg. Andra kan ju men min dator i kombination med mig gör det ganska svårt...
Publicerat Juni 5, 201015 yr Då måste man väl ta direktlänk men http: eller nåt? fan själv är man inte heller så teknisk men försöker hjälpa dig så gåt det dår:P kopiera till youtube sidan så vi får njuta av det skrammel du lyssnar på mvh
Publicerat Juni 6, 201015 yr Browning B25 Q0BgC21gGWY Länken till detta klipp är www.youtube.com/watch?v=Q0BgC21gGWY Texten Q0BgC21gGWY i URL'n (det som kommer efter ?v=) klistrar du in i infoga specialfuntion->YouTube och sedan är det klart.
Publicerat Juni 6, 201015 yr Författare Jahaja, det kan ju inte vara så svårt...*provar för femtielfte gången* 6Inje6APYH4 Så här ser det ut... Det var ju fint när du fick in en superfin bössa men när jag gör det blir det ju bara länken? Jag måste ha fel på datorn eller "nått"? När jag klickar på "Infoga specialfunktion" och sedan längst ned "Infoga Youtube" så händer det så att säga ingenting. Den funktionen och alla andra verkar bara "döda". Någon annan "specialfunktion" som måste till? Jag menar jag kan inte vara ensam i världen på att inte få det att fungera? (Bara sällsynt korkad... ) Måste man göra några specialinställningar eller ha något specialoperativsystem?
Publicerat Juni 6, 201015 yr Någonting mysko är det... Kan du testa detta manuellt. Skriv följande fast med hakparanteser. [ och ] (Youtube)6Inje6APYH4(/Youtube) Så skall resultatet bli så här 6Inje6APYH4
Publicerat Juni 7, 201015 yr Jahaja, det kan ju inte vara så svårt...*provar för femtielfte gången*6Inje6APYH4 Så här ser det ut... Det var ju fint när du fick in en superfin bössa men när jag gör det blir det ju bara länken? Jag måste ha fel på datorn eller "nått"? När jag klickar på "Infoga specialfunktion" och sedan längst ned "Infoga Youtube" så händer det så att säga ingenting. Den funktionen och alla andra verkar bara "döda". Någon annan "specialfunktion" som måste till? Jag menar jag kan inte vara ensam i världen på att inte få det att fungera? (Bara sällsynt korkad... ) Måste man göra några specialinställningar eller ha något specialoperativsystem? Det är inte så att du har någon popupblocker aktiverad? //Niclas
Publicerat Juni 8, 201015 yr Författare Det är inte så att du har någon popupblocker aktiverad?//Niclas Njaeaooo...kanske det... Gick in och lade till denna sida så vi får se om det funkar sen om jag startar om datorn vid tillfälle... Det gick dock KANON med hakparenteserna Wizard! TACK x 1000!