Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hyundai Santa Fe 4WD

Featured Replies

Publicerat

Hej!

Har kollat pa en Hyundai Santa Fe 4WD -02, tyckte den verkade vara ganska rymlig och ha bra markfrigang.

Da jag inte har nagon som helst erfarenhet av detta marke och modell sa undrar jag om det ar nagon som vet om detta ar en bra bil eller ska man sattsa pa nagot annat?

Publicerat
Hej!

Har kollat pa en Hyundai Santa Fe 4WD -02, tyckte den verkade vara ganska rymlig och ha bra markfrigang.

Da jag inte har nagon som helst erfarenhet av detta marke och modell sa undrar jag om det ar nagon som vet om detta ar en bra bil eller ska man sattsa pa nagot annat?

De som haft en har varit nöjda, mest på landsväg utan större hinder, är den manuell bensinare så kolla att kopplingen är utbytt på garantin, den var underdimensionerad i början, 4wd systemet inte det kvickaste på marknaden. senare modell har haft problem med bakhjulslagren vet inte hur det är med 02:or

Kolla efter beg tester på automotorsport och teknikensvärlds hemsidor.

Publicerat

Skall du ha en terrängvagn så är mitt stående råd Toyota Landcruiser eller Lada Niva. Ska du bara köra i staden så kan du bortse från mina tips B)

Publicerat

Brukar få dra upp min morbrors santa fee regelbundet men min personbil,och att den drar 3 dubbelt så mycket är andra fördelen med varför den ska uppta parkings plats endast! Men troligen är en diesel bäst om det äv V6 man är ute efter..

Publicerat

min far har en diesel -04 den är bra på alla sätt förutom att den är högt växlad så det börjar lukta bränd koppling då man ska backa med släp

Publicerat
min far har en diesel -04 den är bra på alla sätt förutom att den är högt växlad så det börjar lukta bränd koppling då man ska backa med släp

Jag har haft en 2,4 gl 01:a å var riktigt nöjd med den å när de gäller soppaförbrukningen så är de hur man anväder pedalen...landsväg drog den ca 08 å i stan mellan 1 å 1,1... å när de gäller å ta sig fram så funkar de riktigt bra i snö... bara man tänker sig lite för att slira iväg för då hiner inte viskokopplingen med men med en mjuk start så är de inga problem!

å blien ja kör idag är lillebror fast en diesel