Publicerat Juni 8, 201016 yr Tjena, nu är det snart dax för ett snabbfäste till Tikkan. Men vilket ska man köpa tycker ni??? Tänkte jag skulle kunna byta mellan mitt rödpunkt och mitt "vaksikte" tack
Publicerat Juni 8, 201016 yr Jag har leupolds snabbfäste på min tikka t3 och dom funkar bra tycker jag. Det går lätt att byta mellan kikarsikterna.
Publicerat Juni 8, 201016 yr Författare Tackar för svaren. Skulle bli ännu gladare ifall någon kunde länka till produkten man tipsar om.
Publicerat Juni 9, 201016 yr Tackar för svaren.Skulle bli ännu gladare ifall någon kunde länka till produkten man tipsar om. Min röst faller på Warne. Frugan har dessa på sin Battue, och jag hade två par till min Lite, funkade utmärkt. Kör dessutom med dessa på fler av mina vapen, men då för Weaverskena, lika nöjd där. Vapen&Skytte har vi köpt våra ifrån: http://www.vapenochskytte.se/ Kostar 1000:-/paret.
Publicerat Juni 16, 201016 yr Hej! Jag skulle köra på Warne, sedan skulle jag köra Weaver Grand slam klackar (S61) alt. Tikkas orginal Picatinnyskena. Mvh Tommy