Publicerat Juni 13, 201015 yr Sidelock är en herre på 20 år som bor utanför Varberg och som dessutom väntat mer än lovlig tid med att skriva presentation. Jag äger en skäggig vorsteh på 3 år som används flitigt till efterskotts-arbete, framför allt vid jakt på trut, svartfågel, änder och gäss. Därav pump-innehavet. Jag jagar också rävungar på sommaren, bock på hösten och pälsvilt med drivande hundar senare på säsongen. Sen jag köpte pumpen har jag återupptagit Nordisk Trap-skyttet och snittar nu ca 20 träff. Säg till om ni har frågor eller vill ut och jaga/behöver hundförare!
Publicerat Juni 13, 201015 yr Författare Hej och välkommen! Det är varje mans dröm att bli välkomnad av en dam med nyslipat svärd
Publicerat Juni 13, 201015 yr Det är varje mans dröm att bli välkomnad av en dam med nyslipat svärd Måste dessvärre göra dig besviken, svärdet är bluntat. Fast det gör fortfarande ont att få i huvudet, eller i axeln, eller i örat
Publicerat Juni 13, 201015 yr Författare Satans franska långsvärd... Du får byta upp dig till japansk Katana. On the other hand så skulle Gudrun Schyman bli stolt om hon såg min reaktion då
Publicerat Juni 13, 201015 yr Satans franska långsvärd... Du får byta upp dig till japansk Katana. Nja, den är faktiskt tjeckisk (Pavel Moc), och används till italiensk långsvärdsfäktning. Inget franskt skräp här inte! Kommer nog, när det finns ett överskott av pengar på kontot, att köpa ett skarpt svärd. Men ingen katana