Publicerat Juni 16, 201015 yr 31/5 - Teorin klar 12/6 - Grundprov hagel&kula klart 16/6 - Högvilt klart Fan så skönt att allt är klart.. Säger som Gert Fylking.. ÄNTLIIGEN Mvh/Robster
Publicerat Juni 16, 201015 yr 31/5 - Teorin klar 12/6 - Grundprov hagel&kula klart 16/6 - Högvilt klart Fan så skönt att allt är klart.. Säger som Gert Fylking.. ÄNTLIIGEN Mvh/Robster [/quote Man får gratulera Känslan är närmast obeskrivlig då allt är klart
Publicerat Juni 16, 201015 yr Härligt! Känner glädje med dig eftersom jag precis också blev 100% klar. Riktigt skönt. Nu får du uppdatera oss om vapenköp etc när det blir aktuellt.
Publicerat Juni 16, 201015 yr Grattis! Jag vet hur det känns eftersom jag har gjort det inte mindre än tre gånger!!! En första gången, en i England och ytterligare en gång till när jag flyttade hem till Sverige eftersom jag hade slarvat bort mina papper på jägarexamen (lagom kul - NOT!)
Publicerat Juni 16, 201015 yr Grattis! Är snart tre år sedan jag blev helt klar och har fortfarande samma känsla! Undrar hur det kommer att vara när man tar körkortet?
Publicerat Juni 16, 201015 yr Grattis! Är snart tre år sedan jag blev helt klar och har fortfarande samma känsla! Undrar hur det kommer att vara när man tar körkortet? Kändes inte lika kul tro mig
Publicerat Juni 16, 201015 yr Gratulerar från en som började jaga innan jägarexamen var uppfunnen. Lasse
Publicerat Juni 17, 201015 yr Författare Tack så mycket allihop:) Var hos polisen och lämna in licensansökningen på första bössan i dag:) Hoppas inte det tar alltför lång tid bara... Mvh/Robster