Publicerat Januari 12, 200620 yr Har glidit runt här i ett par veckors tid nu och tänkte att det är bästa att presentera sig! Kommer nog inte vara den mest aktiva och skriva varje dag men läsa andras jakt historier är trevligt, i alla fall när det skrivs om jakt efter rovdjur. Har i dagsläget bara 2 hundar, en foxterrier samt en stövare, med dessa jagar jag främst räv men även grävling mård och mink. Det viktigaste för mig är att få ha hundar som fungerar till belåtenhet i skogen, och gör de bara det så kommer resultaten därefter. Tar aldrig semester på sommaren utan plockar ut enstaka dagar när vädret är bra under vintern här i Dalarna. Är föret dåligt så händer det att jag åker i väg på lite annan jakt..........senare i dag åker jag till Katrineholm för att jaga allt från gris till grävling.
Publicerat Januari 12, 200620 yr Hejsan och välkommen!!! Det är bara att börja skriva i dagboken om dina rävjakter som jag vet att du har... skulle vara kul iaf för mig att läsa lite hur det går för er på andrasidan bottenviken med era rävjakter och andra jakter med för dendelen.
Publicerat Januari 16, 200620 yr Författare välkommen, var i dalarna finns du då? Jag bor utanför Borlänge, själv då?