Publicerat Juni 18, 201015 yr Har sett ett klistermärke med texten "Vegetarian - Ett fornnordisk ord för dålig jägare". Har kikat runt på nätet för att hitta någon som säljer dessa utan att lyckas. Söker mig alltid till jaktsidan för att hitta svar på diverse frågor och funderingar och hoppas nu att någon kan tipsa om något ställe som säljer dessa! Håller tummarna... //Girra
Publicerat Juni 18, 201015 yr Hej Jag har sett denna text i hundratals former. Klistermärken, som signatur i detta forum och T-shirts mm. Du kan göra egna dekaler på olika ställen på nätet. Ungefär som att framkalla foton online. Detta är bara ett exempel: http://www.vistaprint.se Du kan välja text, storlek och layout själv. Gör ditt eget. Mvh John
Publicerat Juni 18, 201015 yr Vapentidningen hade sådan klistermärken på Elmia för ett antal år sedan. Dra ett mail till PO och fråga?
Publicerat Juni 18, 201015 yr Vapentidningen hade sådan klistermärken på Elmia för ett antal år sedan. Dra ett mail till PO och fråga? Appropå MaxWs citat "Mat ska inte skalas, Mat ska flås..", jag vill nog hävda att mat smakar bäst när den blivit skjuten. I jämtland i höstas käkade jag en fantastisk tjädergryta, vill hävda att 95% av måltiden blivit skjuten då endast grädden och löken samt några kryddor ej fått smaka bly. Potatisen sköt jag själv då vi saknade lämpligt mål att skottställa på men i bilen fanns att välja mellan halvlitersburkar öl eller potatis. I efterhand upptäckte vi dock att de var de enda potatisarna vi hade varför vi fick samla samman de delar vi kunde hitta. Ingen man jag känner som är vid sina sinnens fulla bruk nyttjar oöppnade ölburkar som måltavla. Det blev lite magert med potatis till tjädergrytan men herreminskapare så gott det var! Fritz käkade den t.om kall till frukost dagen efter
Publicerat Juni 19, 201015 yr Jag hade lite klistermärken på bilen från mässan på Tullgarn! "Hunt with your kids, not for them", "Nightforce", "Ny rovdjurspolitik". Jag parkerade bilen inne i stan över natten och titt på F va som hänt på morgonen! Några jäklar har såklart vart och slitigt av dem och satt eld på dem...Som tur var pajjade dom inte bilen iaf! Mvh
Publicerat Juni 19, 201015 yr Därför man inte sätter klistermärket på bilen som är jakt relaterat Använd märkena på kläderna om man vill visa att man är för jakt/ jägare. mvh
Publicerat Juni 21, 201015 yr Författare Och som vanligt fick man svar på sina frågor... Stort tack! //Girra
Publicerat Juni 21, 201015 yr Och som vanligt fick man svar på sina frågor... Stort tack!//Girra Hur löste du det?
Publicerat Juli 7, 201015 yr Författare Hur löste du det? Vistaprint hade (som jag förstod det iaf) bara färdiga mått som inte passade så jag får knopa ihop en egen design och rycka i lite tryckerikontakter