Publicerat Juni 18, 201016 yr Hej!! Jag tänkte skaffa ett salongsgevär till att skjuta lite fåglar med. Vad ska det vara för märke och modell??? Får inte kosta mer än 4 000kr. Är det någon som har något bra tips??
Publicerat Juni 20, 201016 yr ANSCHUTZ,BRNO mlf var själv en Brno farmer skjuter bra kanske inte bästa trycket i världen men sånt går ju ordna. gav 3900 med kikare. hade ja köpt en idag hade ja köpt en sådan här:http://www.fritidvildmarksliv.se/news?show_ID=9211 brukar finns till ett bättre pris.
Publicerat Juni 20, 201016 yr Anschutz e svårslaget! Men de finns ju andra märken som e kända att skjuta väl spec. Brno 452 o 453. Nya strax under 5ooo:- Men tveka inte att kika på begagnat för de ska va braaaa gammalt för att va slutskjutet.
Publicerat Juni 24, 201016 yr Mitt tips är, sök efter begagnat. Har ägt Sako Finnfire, Anschutz 1416 och Brno tidigare. Var sedan utan ett par år, blev sugen på en 22:a åter igen. Ville inte betala som för dom nya bössor jag haft tidigare. Hittade en CZ (Brno) 452 American på blocket som jag fick för 1800 kr, i nyskick. Monterade sedan YoDave trycket i den. Helt lätt och perfekt rent trycke nu på 300 gram. Skjuter som bara den med många ammunitionssorter.