Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaktställ Pinewood

Featured Replies

Publicerat

Någon som har testat detta jaktställ?

Pinewood jaktställ bear:

http://www.pinewood.se/web/prod.asp?prodId=276

Har funderingar på att köpa detta, kravet är att man utan vidare ska kunna gå i regn och rusk utan att vatten ska tränga igenom och givetvis hålla värmen. Det ska också vara tyst så att man ska kunna gå på ståndskall utan att skrämma hela världen.

Tacksam för svar.

Publicerat
Någon som har testat detta jaktställ?

Pinewood jaktställ bear:

http://www.pinewood.se/web/prod.asp?prodId=276

Har funderingar på att köpa detta, kravet är att man utan vidare ska kunna gå i regn och rusk utan att vatten ska tränga igenom och givetvis hålla värmen. Det ska också vara tyst så att man ska kunna gå på ståndskall utan att skrämma hela världen.

Tacksam för svar.

Jag har det stället i grönt... För pengarna är det ju bra ställ men sömmarna verkar vara i klenaste laget kan jag tycka... Tyst är det och står väl emot lite regn men inte provat mer än någon timme i regn :lol:

Kostade 1595:- då jag köpte det förra hösten... Sen köpte jag till en fleece som man kan dra in med dragkedja i jackan...

Publicerat

har också ett sånt ställ i grönt, för dem pengarna så tycker jag att det är ett bra ställ och håller värmen bra, stog på skjutbanan i tre timmar när det spöregna och jag va torr under, men kan hålla med om att sömmarna inte kanske är dem bästa men är mycket nöjd med mitt annars:)

Publicerat
Jag har det stället i grönt... För pengarna är det ju bra ställ men sömmarna verkar vara i klenaste laget kan jag tycka... Tyst är det och står väl emot lite regn men inte provat mer än någon timme i regn :lol:

Kostade 1595:- då jag köpte det förra hösten... Sen köpte jag till en fleece som man kan dra in med dragkedja i jackan...

vad är det för fleece du köpt?

Publicerat

Har också samma i grönt, har fungerat bra och man håller sig torr, men när sömmarna börjar fara upp efter bara en höst så blir man lite led. Annars bra ställ.

Publicerat
vad är det för fleece du köpt?

Finns både en grön fleece och en cammo som passar i jackan... jag har cammo fleecen...

Publicerat
Finns både en grön fleece och en cammo som passar i jackan... jag har cammo fleecen...

vart har du köpt den? finns den på internet?

Publicerat
vart har du köpt den? finns den på internet?

Den borde finnas på pinewoods hemsida... köpte den hos lokal jaktbutik