Publicerat Januari 14, 200620 yr Jag heter Gunilla Kärrbrand. Föder upp och jagar med tysk jaktterrier. Utbildad instruktör/figurant.
Publicerat Januari 14, 200620 yr Välkommen till forumet. Det finns flera grytjägare här som har tyskterrier dock ej undertecknad som jagar med strähårig vorsteh samt lite fällfångst.
Publicerat Januari 14, 200620 yr Hej Gunilla! Välkommen hit till forumet och roligt att det var en kvinna som hittade hit. Jag har två eng. settrar. En unghund 9 mån 30/1 och den andra 6 1/2 år.
Publicerat Januari 14, 200620 yr Hej och Välkommen! Jag har grythundarnas formel 1... 2 st Jack Russel Terriers
Publicerat Januari 14, 200620 yr välkommen!! visst e de härlig när de rumlar runt under fötterna. fast med fox- terrier.
Publicerat Januari 14, 200620 yr Välkommen.... Peter Wikström från Pite här....Kennel Dark Russells...tysk & parson....En finnstövare är också med...
Publicerat Januari 16, 200620 yr Välkommen hit Jag ändrade rubriken i din presentation till Vem är....
Publicerat Januari 16, 200620 yr Hej och välkommen Gunilla, trevligt att stöta på dig här det är jag som är ägare till lilla lukke....
Publicerat Januari 17, 200620 yr Hej och varmt välkommen hit!! Hoppas att du kommer att trivas. Henrik
Publicerat Januari 17, 200620 yr Tackar för alla välkomsthälsningar, några bekanta "ansikten" tom! Har inte haft tid att sitta vid datorn så môe, "måste" jaga ju ;D Tyckte det var lite bökigt att klicka runt här på olika trådar, men i dag hittade jag "visa olästa inlägg...",så jag får väl börja där och se vad det är som är, på tapeten!
Publicerat Januari 20, 200620 yr Välkommen, ja det finns alldeles för mkt bra att läsa!!!! Men fastnar lätt ett par timmar.... ;D ;D