Publicerat Juni 24, 201015 yr Nu har man vart hundägare i ett par dagar, Gick ut i förrgår natt vi halv 1 då möttes Texas upp av en redi stor grävlis då vart det fullt skall till den vände han följde inte efter men kom tillbaks till mig med mallig som bara den.. Ena katten vart ställt mot vinbärsbusken igår. Bådar gott för framtiden.
Publicerat Juni 24, 201015 yr Så härliga bilder en valps utveckling. Är lite avundsjuk hämtar min Wachtel på tisdag. Lasse
Publicerat Juni 24, 201015 yr Författare Ja det är riktigt kul... enda minuset är att ja går på kryckor i ett par veckor till. Ska testa ett mat spår imorn tänkte ja. lycka till med valpen. Så härliga bilder en valps utveckling. Är lite avundsjuk hämtar min Wachtel på tisdag.Lasse
Publicerat Juni 24, 201015 yr Nu har man vart hundägare i ett par dagar, Gick ut i förrgår natt vi halv 1 då möttes Texas upp av en redi stor grävlis då vart det fullt skall till den vände han följde inte efter men kom tillbaks till mig med mallig som bara den.. Ena katten vart ställt mot vinbärsbusken igår. Bådar gott för framtiden. Ja du får nog vänta en vecka eller två innan du släpper han på riktigt för dom är lite sena i jakten ..glömde att säga det Hade fint ståndskall på hästarna härom dagen och två av valparna drog till grannen tre hundra meter bort så självständigheten saknas inte
Publicerat Juni 25, 201015 yr Författare Okey får göra de Har märkt de han försvinner in i snåren runt huset å söker av lite då å då.. Men sitta i buren e nog de värsta den hunden vet. vill sova å ligga vid mig hela tiden. Ja du får nog vänta en vecka eller två innan du släpper han på riktigt för dom är lite sena i jakten ..glömde att säga det Hade fint ståndskall på hästarna härom dagen och två av valparna drog till grannen tre hundra meter bort så självständigheten saknas inte
Publicerat Juni 25, 201015 yr Okey får göra de Har märkt de han försvinner in i snåren runt huset å söker av lite då å då.. Men sitta i buren e nog de värsta den hunden vet. vill sova å ligga vid mig hela tiden. Gott med sällskap när du har benet i paket Glad midsommar!
Publicerat Juni 26, 201015 yr Författare Helt klart skönt me lite sällskap.. Trevlig midsommar på dig med. Gott med sällskap när du har benet i paket Glad midsommar!