Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GråJämt/Wachteln Texas

Featured Replies

Publicerat

Nu har man vart hundägare i ett par dagar, Gick ut i förrgår natt vi halv 1 då möttes Texas upp av en redi stor grävlis då vart det fullt skall till den vände han följde inte efter men kom tillbaks till mig med mallig som bara den.. Ena katten vart ställt mot vinbärsbusken igår.

Bådar gott för framtiden.

post-4934-1277403229_thumb.jpg

post-4934-1277403275_thumb.jpg

post-4934-1277403334_thumb.jpg

post-4934-1277403385_thumb.jpg

Publicerat

Så härliga bilder en valps utveckling. Är lite avundsjuk hämtar min Wachtel på tisdag.

Lasse

Publicerat
  • Författare

Ja det är riktigt kul... enda minuset är att ja går på kryckor i ett par veckor till. Ska testa ett mat spår imorn tänkte ja. lycka till med valpen.

Så härliga bilder en valps utveckling. Är lite avundsjuk hämtar min Wachtel på tisdag.

Lasse

Publicerat
Nu har man vart hundägare i ett par dagar, Gick ut i förrgår natt vi halv 1 då möttes Texas upp av en redi stor grävlis då vart det fullt skall till den vände han följde inte efter men kom tillbaks till mig med mallig som bara den.. Ena katten vart ställt mot vinbärsbusken igår.

Bådar gott för framtiden.

Ja du får nog vänta en vecka eller två innan du släpper han på riktigt för dom är lite sena i jakten ..glömde att säga det ;):D

Hade fint ståndskall på hästarna härom dagen och två av valparna drog till grannen tre hundra meter bort så självständigheten saknas inte :rolleyes:

Publicerat
  • Författare

Okey får göra de :D Har märkt de han försvinner in i snåren runt huset å söker av lite då å då.. Men sitta i buren e nog de värsta den hunden vet. vill sova å ligga vid mig hela tiden.

Ja du får nog vänta en vecka eller två innan du släpper han på riktigt för dom är lite sena i jakten ..glömde att säga det :D:D

Hade fint ståndskall på hästarna härom dagen och två av valparna drog till grannen tre hundra meter bort så självständigheten saknas inte :D

Publicerat
Okey får göra de :D Har märkt de han försvinner in i snåren runt huset å söker av lite då å då.. Men sitta i buren e nog de värsta den hunden vet. vill sova å ligga vid mig hela tiden.

Gott med sällskap när du har benet i paket :D Glad midsommar!

Publicerat
  • Författare

Helt klart skönt me lite sällskap.. Trevlig midsommar på dig med.

Gott med sällskap när du har benet i paket :) Glad midsommar!