Publicerat Juni 25, 201016 yr Hejsan! Hur kommer det sig att tavlan (antar att den kallas så) i "Knivar" i hantverksforumet aldrig slocknar? Jag har läst samtliga trådar under "Hantverk" och alla tavlor blir ljsgråa (slocknar) när man har läst där. Kommer det ett nytt inlägg så tänds tavlan så man vet att det finns ett nytt inlägg. MEN just i "Knivar" så "slocknar" den aldrig så jag tror hela tiden att det finns ett nytt inlägg att läsa. Varför? Det är så retfullt när det inte finns ett nytt inlägg... Kan ni fixa det? Snälla, gulliga, söta, rara... I övrigt - Glad midsommar!
Publicerat Juni 25, 201016 yr Gå till tavlan Jaktsidan > Hantverk > Knivar Till höger har du en blå meny med texten "Alternativ" Välj "Markera tavlan som läst och återgå" så borde ditt problem vara löst.
Publicerat Juni 25, 201016 yr Författare Gå till tavlan Jaktsidan > Hantverk > KnivarTill höger har du en blå meny med texten "Alternativ" Välj "Markera tavlan som läst och återgå" så borde ditt problem vara löst. Ok, tack! Det funkade. Men...varför behöver jag inte gör den inställningen på andra ställen?? Det är BARA under "knivar"...
Publicerat Juni 25, 201016 yr Ok, tack! Det funkade. Men...varför behöver jag inte gör den inställningen på andra ställen?? Det är BARA under "knivar"... Nej men det kan ha funnits ett dolt inlägg där från t ex en spambot och då kan det bli så här av misstag...