Publicerat Juni 26, 201015 yr Har Hornady verktyg till 9,3x57. Min fråga är helt enkelt om det finns hylshållare till LEE,s utrustning som passar 9,3x57 så att jag kan ladda med LEEs utrustnng? I så fall vilken hylshållare gäller det i så fall till press och th-isättaren? Verktygen skall ju uppenbarligen passa till LEE pressen. Fråga 2. Ingår det hylshållare i LEE Breech Lock Press "50th Aniversary Kit?
Publicerat Juni 26, 201015 yr Har Hornady verktyg till 9,3x57. Min fråga är helt enkelt om det finns hylshållare till LEE,s utrustning som passar 9,3x57 så att jag kan ladda med LEEs utrustnng? I så fall vilken hylshållare gäller det i så fall till press och th-isättaren? Verktygen skall ju uppenbarligen passa till LEE pressen. Fråga 2. Ingår det hylshållare i LEE Breech Lock Press "50th Aniversary Kit? alla hylshållare passar alla pressar(utom tex co-ax), th isättaren har speciella hylshållare om det är lee, rcbs har samma.