Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Peltor sporttac

Featured Replies

Publicerat

Har ett par peltor som slukar batteri, räcker mellan 6-10 tim beroende på typ av batteri. Har kopplat dom till micro 4 med kabel, någon som har samma problem?

Publicerat
Har ett par peltor som slukar batteri, räcker mellan 6-10 tim beroende på typ av batteri. Har kopplat dom till micro 4 med kabel, någon som har samma problem?

Du måste ha något fel på dem kör flera dagar på mina batterier... Kör dem även kopplade till jaktradio ! Under hela älgjakten bytte jag batteri engång...

Publicerat

Kan bara hålla med föregående talare.

Det låter som om det är nåt fel på dom, mina drar knappt nåt alls.

Publicerat

Räcker ca 2-3 dagar uppladdningsbara för mig och jag har också micro 4.

Publicerat

Mina batterier räcker hur länge som helst, börjar fundera på om mina laddar sig själva ^^

Publicerat
Mina batterier räcker hur länge som helst, börjar fundera på om mina laddar sig själva ^^

Hm! Konstigt det här. Jag funderar på att köpa ett par Sordin pro x innan hösten. Hur är dom? Någon som vet?

Publicerat
Hm! Konstigt det här. Jag funderar på att köpa ett par Sordin pro x innan hösten. Hur är dom? Någon som vet?

Har haft sordin pro x i ett par år och är nöjd me dom Funkar bra och är ej störande att ha på klämmer ej efter ett tag som vissa hörselskydd kan göra Klipper av skjutljud bra mvh affe

Publicerat

Köpte mina på vildsvinsmässan för 1,5 år sedan och har använt dem relativt mycket och har inte bytt batteri än :P

Publicerat
Har haft sordin pro x i ett par år och är nöjd me dom Funkar bra och är ej störande att ha på klämmer ej efter ett tag som vissa hörselskydd kan göra Klipper av skjutljud bra mvh affe

Tack för det och omdömmet! :lol:

Publicerat

Jag köpte min sporttac för ca 1½ år sedan och använder dom väldigt flitigt både vid jakt och övn. skytte och jag har inte behövt byta batterier än .. :lol: dom är kopplade till en Zodiak easyhunt med mikrofon ^_^

Publicerat

Jag har bytt batterier två gånger... På tre år.  :P

Riktigt nöjd, men funderar på comtacen inom snar framtid...  :lol:^_^:P

Publicerat

Är det den som har "blåtand" inbyggd ? <_<

Publicerat

Mina drar inte spec mycket när jag använder dom, däremot drar dom ur batterierna när jag stänger av dom... (tömmer dom helt under en natt). Har varit i kontakt med peltors "kundservice" eller vad vi ska kalla dom!

Skulle kosta 200kr +moms och frakt att felsöka, och en reparation kanske nånstans mellan 500 och 1000kr.

Så jag plockar ur mina batterier efter varje gång jag använt dom...

Publicerat
  • Författare
Är det den som har "blåtand" inbyggd ? ^_^

nej, den har inte blåtand. :)

Publicerat
Är det den som har "blåtand" inbyggd ? :)

Varken ComTac eller den äldre/vanliga SportTac har blåtand, men nu har det kommit en ny modell som har det av SportTacen.  :wub:

Synd att priset bar iväg så förbannat bara...  <_<-_-

Publicerat

har ett par comtac som det är samma problem med! om man lyssnar riktigt noga så sprakar det lite liiiiite i dom när dom är"avstängda" batteriet slut på fem timmar typ när dom är avstängda. så jävla dumt är de..