Publicerat Juni 28, 201015 yr Har ett par peltor som slukar batteri, räcker mellan 6-10 tim beroende på typ av batteri. Har kopplat dom till micro 4 med kabel, någon som har samma problem?
Publicerat Juni 28, 201015 yr Har ett par peltor som slukar batteri, räcker mellan 6-10 tim beroende på typ av batteri. Har kopplat dom till micro 4 med kabel, någon som har samma problem? Du måste ha något fel på dem kör flera dagar på mina batterier... Kör dem även kopplade till jaktradio ! Under hela älgjakten bytte jag batteri engång...
Publicerat Juni 28, 201015 yr Kan bara hålla med föregående talare. Det låter som om det är nåt fel på dom, mina drar knappt nåt alls.
Publicerat Juni 28, 201015 yr Har ett par peltor som slukar batteri, räcker mellan 6-10 tim beroende på typ av batteri. Har kopplat dom till micro 4 med kabel, någon som har samma problem? Räcker ca 2-3 dagar uppladdningsbara för mig och jag har också micro 4.
Publicerat Juni 28, 201015 yr Mina batterier räcker hur länge som helst, börjar fundera på om mina laddar sig själva ^^
Publicerat Juni 28, 201015 yr Mina batterier räcker hur länge som helst, börjar fundera på om mina laddar sig själva ^^ Hm! Konstigt det här. Jag funderar på att köpa ett par Sordin pro x innan hösten. Hur är dom? Någon som vet?
Publicerat Juni 28, 201015 yr Hm! Konstigt det här. Jag funderar på att köpa ett par Sordin pro x innan hösten. Hur är dom? Någon som vet? Har haft sordin pro x i ett par år och är nöjd me dom Funkar bra och är ej störande att ha på klämmer ej efter ett tag som vissa hörselskydd kan göra Klipper av skjutljud bra mvh affe
Publicerat Juni 28, 201015 yr Mina batterier räcker hur länge som helst, börjar fundera på om mina laddar sig själva ^^ Köpte mina på vildsvinsmässan för 1,5 år sedan och har använt dem relativt mycket och har inte bytt batteri än
Publicerat Juni 28, 201015 yr Har haft sordin pro x i ett par år och är nöjd me dom Funkar bra och är ej störande att ha på klämmer ej efter ett tag som vissa hörselskydd kan göra Klipper av skjutljud bra mvh affe Tack för det och omdömmet!
Publicerat Juni 28, 201015 yr Har ett par peltor som slukar batteri, räcker mellan 6-10 tim beroende på typ av batteri. Har kopplat dom till micro 4 med kabel, någon som har samma problem? Jag köpte min sporttac för ca 1½ år sedan och använder dom väldigt flitigt både vid jakt och övn. skytte och jag har inte behövt byta batterier än .. dom är kopplade till en Zodiak easyhunt med mikrofon
Publicerat Juni 28, 201015 yr Jag har bytt batterier två gånger... På tre år. Riktigt nöjd, men funderar på comtacen inom snar framtid...
Publicerat Juni 29, 201015 yr Har ett par peltor som slukar batteri, räcker mellan 6-10 tim beroende på typ av batteri. Har kopplat dom till micro 4 med kabel, någon som har samma problem? Mina drar inte spec mycket när jag använder dom, däremot drar dom ur batterierna när jag stänger av dom... (tömmer dom helt under en natt). Har varit i kontakt med peltors "kundservice" eller vad vi ska kalla dom! Skulle kosta 200kr +moms och frakt att felsöka, och en reparation kanske nånstans mellan 500 och 1000kr. Så jag plockar ur mina batterier efter varje gång jag använt dom...
Publicerat Juni 29, 201015 yr Författare Är det den som har "blåtand" inbyggd ? nej, den har inte blåtand.
Publicerat Juni 29, 201015 yr Är det den som har "blåtand" inbyggd ? Varken ComTac eller den äldre/vanliga SportTac har blåtand, men nu har det kommit en ny modell som har det av SportTacen. Synd att priset bar iväg så förbannat bara...
Publicerat Juni 29, 201015 yr har ett par comtac som det är samma problem med! om man lyssnar riktigt noga så sprakar det lite liiiiite i dom när dom är"avstängda" batteriet slut på fem timmar typ när dom är avstängda. så jävla dumt är de..