Publicerat Juni 30, 201015 yr Jag jobbar...... Jobbar? Då skulle ja säga upp mig, jobb tar för mkt fritid
Publicerat Juni 30, 201015 yr Jobbar? Då skulle ja säga upp mig, jobb tar för mkt fritid Icke! Har för lite bössor ståendes för att kunna säga upp mig... Får väl försöka komma dit nästa år istället...
Publicerat Juni 30, 201015 yr Måste man inte ha hår på snoppen för att få äga vapen? Vadå? Känner du ingen kvinnlig vapenägare? // Dunderklumpen som konstigt nog börjar bli van dessa ålderspikar
Publicerat Juli 2, 201015 yr Jag ska dit, släpar förmodligen med mig sambons svåger från huvudstaden också.
Publicerat Juli 2, 201015 yr Måste man inte ha hår på snoppen för att få äga vapen? Ta det lugnt Klumpen, dom där pikarna kommer kanske att försvinna med åren, eventuellt.
Publicerat Juli 2, 201015 yr Glömde visst vad tråden handlade om Jag ska dit, man skall alltid försöka ta sig till mässor som ligger nästgårds.
Publicerat Juli 14, 201015 yr Jag kommer att vara där för första gången Tanken var att prova på säljaryrket.. Vi får väll se hur less man blir eller om man byter yrke helt och hållet
Publicerat Augusti 20, 201015 yr Jag kommer att vara där för första gången Tanken var att prova på säljaryrket.. Vi får väll se hur less man blir eller om man byter yrke helt och hållet En av de mest intressanta helgerna på mycket länge....
Publicerat Oktober 22, 201015 yr Jo för hår på själva digglern e ju jävligt konstisgt om en har brukar ju växa runtikring men kanske blir varulvs aktigt på äldre dagar? VEM VET... Vadå? Känner du ingen kvinnlig vapenägare? // Dunderklumpen som konstigt nog börjar bli van dessa ålderspikar