Publicerat Juni 30, 201015 yr Med 6-7 veckors fel vind kommer äntligen en dag med SV vind. 3 fjolårsgaltar på runt 80kg som går tillsammans har besökt denna åteln bra länge och det var dags för någon att lämna in... Det vita ni ser på bilden är knottansamlingar och jag lovar att det var minst en miljard knott runt - och på mig. Galt 80 kg kl.02:44.
Publicerat Juni 30, 201015 yr Författare Du har ju tjudrat den innan Grattis till sommarens grillbitar. // Kan man nästan säga eftersom grisarna varit på åteln varje natt på samma tider... Vinden är vår största fiende och det gäller verkligen att vi inte har den i nacken! Det blir köttfärs av hela grisen frånsett ryggraden.
Publicerat Juli 1, 201015 yr Med 6-7 veckors fel vind kommer äntligen en dag med SV vind. 3 fjolårsgaltar på runt 80kg som går tillsammans har besökt denna åteln bra länge och det var dags för någon att lämna in... Det vita ni ser på bilden är knottansamlingar och jag lovar att det var minst en miljard knott runt - och på mig. Galt 80 kg kl.02:44. Grattis. Men vad fan, har du friserat den jävlen före eller efter ingreppet med 30-06an, med tanke på kopplet Det var en slät och fin gris.
Publicerat Juli 1, 201015 yr Författare Grattis. Men vad fan, har du friserat den jävlen före eller efter ingreppet med 30-06an, med tanke på kopplet Det var en slät och fin gris. För att vara fin får man lida pin.... Nej, han led aldrig, bara i kopplet!
Publicerat Juli 3, 201015 yr För att vara fin får man lida pin.... Nej, han led aldrig, bara i kopplet!