Publicerat Januari 16, 200620 yr Jag brukar skicka proven (minst 50 gr) till; JP Trikinlabb i Hästveda Bäckvägen 14 280 23 Hästveda Hon tar 150 kr (120 + moms) om man märker kuvertet vildsvin.se Billigare än SVA samt att man får svar dagen efter. Ring till Jenny och prata med henne, 070-2784828 eller gå in på www.vildsvin.se och kolla under trikinprov.
Publicerat Januari 16, 200620 yr SVA tar bara 80 kr om man anger sitt kundnummer. DVS man måste ha gjort ett test innan.
Publicerat Januari 18, 200620 yr Från det ena till det andra. Är det någon någonsin som haft positiva resultat på ett trikinprov?. Bara nyfiken. Helt klart ska det testas.
Publicerat Januari 18, 200620 yr Swedish meat i Uppsala gör det för ca 75 kronor ink.moms. Det tar bara en dag att få svar (från det att posten lev. provet). Jag vet att Swedish meat vill att provet skickas i ett vadderat kuvert. Jag har inte adressen framför mig men jag kan återkomma med den, om så önskas // Janne
Publicerat Januari 18, 200620 yr Swedish meat i Uppsala gör det för ca 75 kronor ink.moms. Det tar bara en dag att få svar (från det att posten lev. provet). Jag vet att Swedish meat vill att provet skickas i ett vadderat kuvert. Jag har inte adressen framför mig men jag kan återkomma med den, om så önskas// Janne Det låter ju som allra bäst, har du adressen vore det kanon!